combined thread for toledo mk2

sedonou75

paris city
Jan 4, 2010
133
0
Paris
When combined thread you advise me? not too ways to € 1200 in I ask myself what it sells for not too dear in England and at what price? say € 400 maximum

sorry for my english but i use google traduction


 

UTA_flyinghigh

Guest
Salut, les "combines filetes" s'appellent "coilovers" en Anglais :)
Les prix ici pour la Toledo vont de environ £200 a plus de £2000. Tout depend de ton budget mais perso il vaut mieux un combine ressort/amortisseurs de marque (Koni/Eibach/Weitec/etc...) que des coilovers
bas de gamme.

A+

Sorry for the French but it was too tempting for me to use my native language :)

UTA
 

Tartan58

Ex Seat Owner!!
Apr 10, 2008
204
0
Edinburgh
Salut, les "combines filetes" s'appellent "coilovers" en Anglais :)
Les prix ici pour la Toledo vont de environ £200 a plus de £2000. Tout depend de ton budget mais perso il vaut mieux un combine ressort/amortisseurs de marque (Koni/Eibach/Weitec/etc...) que des coilovers
bas de gamme.

A+

Sorry for the French but it was too tempting for me to use my native language :)

UTA

I understood that and I've not done Frech since school - I'm quite impressed :D
 

sedonou75

paris city
Jan 4, 2010
133
0
Paris
Salut, les "combines filetes" s'appellent "coilovers" en Anglais :)
Les prix ici pour la Toledo vont de environ £200 a plus de £2000. Tout depend de ton budget mais perso il vaut mieux un combine ressort/amortisseurs de marque (Koni/Eibach/Weitec/etc...) que des coilovers
bas de gamme.

A+

Sorry for the French but it was too tempting for me to use my native language :)

UTA

merci à toi pour ta reponse :D
nous y a les raceland que beaucoup de monde utilise mais y a quelque personne qui les critique :( donc je sais pas quoi faire :think:

thank you to you for your response :D
we are the Raceland that many people use but there is some person who criticizes them :( so I know what to do :think:
 

UTA_flyinghigh

Guest
Salut,

Les Raceland/Hottuning sont les coilovers premier prix sur eBay et autres, autrement dit de la vraie m..de. Beaucoup de ceux sur les forums VW qui ont achete les revendaient apres un ou deux mois vu l'amortissement "bout de bois". Je te conseille d'aller voir sur ce site-la: http://www.dpmperformance.co.uk, c'est la ou j'ai achete la suspension de ma Toledo. Spax et Weitec font du bon materiel pour encore pas trop cher.

A+

UTA

In English: I basically said Raceland coilovers (aka Hottuning) were absolute crap and not worth the money and advised him to have a look at the DPM website, especially Spax and Weitec as they are quality components at a decent price.
 
Nimbus hosting - Based solely in the UK.